Рибалка на Дністрі біля дитячого лагера “Чайка”

З 06.08.2011 на 07.08.2011 був на рибалці на Дністрі біля дитячого лагера "Чайка". Приїхали ми в суботу після обіду.

Розбивши табір і закинувши снасті.
Стали чекати кльов.

Рибалка на Дністрі біля дитячого лагера “Чайка”
Не клювало. Наші сусіди, що приїхали раніше нас говорили, що перед нашим приїздом активно клювала плотва і рибець. Як завжди спрацювала старе прислів'я рибалок "Клювало вчора і завтра". Пробував ловити на резынку, але із-за великої кількості водоростей, залишив цю затію.
Увечері все-таки вдалося зловити два подлящика. Так що уху було з чого зварити.

Вранці теж не клювало. Тоді ми з Бухгалтером (Ромою) вирішили відправитися на інший берег на пошуки риби.
Рибалка на Дністрі біля дитячого лагера “Чайка”

На іншому березі (під скелями) зловили кілька плотвичек і густер. Пробував половити хижака на твістери і воблери, в результаті зловив невеликого окуня на воблер (кузнечек). Після того як Бухгалтера злякала змія, він більше не хотів залишатися на цьому березі, і довелося плисти назад.
Протягом дня ще зловили подлящика і поклевывали плотва, густера і рибец. Наприкінці мені ще попався йоржик. Весь час на річці плавали рибалки на човнах з квоком. Бачив як один рибалка затягнув у човен сомика де-то килограма на два.

Ввечері до нас ще під'їхали друзі, посидівши з ними біля багаття  почали збиратися додому. Хоча риби не наловили, зате добре відпочили.