На вихідних їздили ми до знайомого Ігоря на дачу, що знаходиться біля Старої Ушиці. Приїхали ввечері і одразуж пішли закидати снасті. Ловили ми з двох катерів, що були пришвартовані коло пірса. Потім шашличок та інше. Десь пів одинадцятої, під час поїдання шашличка, Бухгалтер пішов перевіряти удочки, і витягнув на мою удочку підлящика, десь грам на 400.

Детальніше...

Вирішив я продовжити пасхальні вихідні ще на один день і поїхали ми з братом на орендований став в сусідньому селі. Цю рибалку можна назвати - "Рибалка - 1000 карасів", так як на даній водоймі є дуже багато дрібного карася. Орендатор дозволив нам ловити карася, а коропів треба було відпускати.

Зранку з братом пішли на рибалку в "березки". Спочатку сиділи на глибині в холодку. Не клювало. Мені вдалося зловити коропчука десь на 500 грам, якого я одразу ж і втопив.

Зранку в суботу перед Пасхою пішли з братом на рибалку. В нас в селі один біля одного знаходяться два ставки, один орендований - "березки", другий вільний для доступу - "холодильник". Прийшовши на рибалку ми розділилися. Віктор пішов в "березки", а я в "холодильник".

Детальніше...

11.08.2012 Я, Атаман і Бухгалтер рибалили на Дністрі. Приїхали в п'ятницю ввечері. Було вже темно. Розбили лагер. Закинули снасті в надії що вночі буде ловитися риба. Хоч інші рибалки, яких ми там застали говорили, що в даному місці лящ ловиться тільки вдень. Повечерявши і трохи почекавши кльову лягли спати. Перша покльовка була в три часа ночі, попався невеличкий лящ (десь 500 грам). Далі знову тиша. Аж десь коло 6 години ранку, Атаман піймав ще одного ляща, такого ж розміру. Слова рибаків, що говорили що вночі тут не ловиться, справдилися.

В неділю був на рибалці на ставу в селі Почапинці, Хмельницької області (став той, що на полі). Ловилися карась, плотва, краснопірка і деколи проскакували йоржики.

На вихідні їздив в село. В суботу зранку з братом пішли на рибалку на місцевий став. Прийшли. Закинули снасті.

Рибалка розпочалася з невеличких карасів (десь на пів лодоні), яких ми випустили в сусідній став, який був недавно відремонтований місцевими рибалками і набирався води. Пустував він без води і риби більше десяти років.

Детальніше...

Виїзд в четвер вечором. Рибачити ми збиралися на затоці Дністра.  Приїхали на місце десь коло дванадцятої години. Вибрали місце для стоянки. По стану берега, дізналися, що вода недавно впала. Так як вже було пізно, то вирішили, що рибну ловлю почнемо зранку. Розклавши речі, прийнялися вечеряти. Але я на всяк випадок закинув фідерну удочку. Навівши будильники, щоб не проспати ранішній кльов, полягали спати.

В суботу я поїхав в село, з наміром в неділю зранку піти на ставок. Там час від часу покльовують коропчуки.

Прибувши на ставок і добравшись до свого секретного місця, на якому я того року ловив, я побачив що вода трохи піднялася.

Детальніше...

13 і 14 серпня був на рибалці на ставку під кодовою назвою "Холодильник". Цей ставок покрити дуже густою ряскою, що навіть удочку закинути проблематично.

В суботу прийшовши на рибалку побачив, що вода впала. Причиною було пошкодження заставки, її трохи розмило. Там на всьому ставку глибше ніж по пояс не було, а тут ще вода впала десь на 30 см. Думаю, все, ловитися небуде. Але все-таки закинув снасті.

Ну чё, привет всем коллеги!!!! Как-то в этом сезоне у меня с рыбалкой не задаётся... Но всё же в июне на недельку раз удалось вырваться. Итак с опозданием выложу и тут свой отчётец...

16 июня с женой выдвинулись на отдых-рыбалку на Днестровское. По приезду оказалось что то место, где мы собирались расположиться, уже занято, поэтому передислоцировались на другое км в 6 выше...

Детальніше...

Чистка кондиционеров, войти на сайт, ремонт техническое обслуживание, климат. оборудования.